.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت مجدد ناصرحجازي به نساجي مازندران

مدير‌عامل باشگاه نساجي مازندران گفت: ناصر حجازي از اول مرداد هدايت تيم دسته اولي باشگاه‌هاي كشور، نساجي مازندران را بر عهده مي‌گيرد.


كورش رحماني در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: مذاكرات نهايي مسئولان باشگاه نساجي مازندران با حجازي انجام شده است و پيش‌بيني مي‌‌شود كه كار تمريني وي با تيم از اول مرداد آغاز شود.
وي مدت قرارداد حجازي با نساجي مازندران را يك فصل ورزشي عنوان كرد و افزود: ناصر حجازي از نظر مديريت بر تيم از مربيان صاحب نام فوتبال كشور است و بر اساس بسياري از شاخصه‌هاي فني اين فرد براي هدايت تيم نساجي مازندران برگزيده شد.
رحماني درباره مبلغ قرارداد با حجازي تصريح كرد: مبلغ قرارداد باشگاه نساجي با حجازي هنوز نهايي نشده است.
وي گفت: قرار است دستياران حجازي براي هدايت تيم نساجي مازندران از بازيكنان قديمي نساجي مازندران نظير حسن خردستان، مرتضي صادقي و قاسم محب السلام باشند.
هدايت تيم نساجي مازندران در دو فصل گذشته نيز بر عهده ناصر حجازي بود، پس از آن حسين قزل سفلو سرمربيگري نساجي را پذيرفت و مدتي هم ابراهيم طالبي هدايت اين تيم را بر عهده داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 21 تير 1387
باز هم اشتباه.باز هم تکرار اشتباه.باز هم رفتن راه تا نیمه رفته قبلی.
مدتهاست که گفتیم نوشتیم فریاد کشیدیم که این آقای رحمانی مدتهاست که دیگر بدرد نساجی نمی خورد و بیشتر بدرد خودشان می خورند.الان دوباره برای اینکه دهان یکسری افراد ساده دل را ببندد با حجازی که فقط و فقط دنبال حواشی فوتبال است قرارداد بسته تا حجازی دوباره با یک قراردادی که فقط به خوردو خوراک ایشان کفاف می دهد!!!! علی الظاهر هدایت نساجی را از راه دور بر عهده بگیرد ولی در باطن بدلیل در بطن فوتبال بودن دوباره حکایت قبلی استقلال و همه وجودش و کوبیدن مربی استقلال قلعه نوعی و ...و تنها چیزی که این وسط مهم نباشد نساجی بیچاره است و نساجی
حال باش تا صبح دولتت بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.حالا این دفعه حجازی چند هفته بتواند تحمل کند و باز هم دوباره مثل همیشه بدلایل نخ نما شده قبلی (عدم دادن حق و حقوق بازیکنها و مشکلات مالی) عطای تیم را بلقایش ببخشد و برود خدا عالم است و بس.
جالب است حجازی هر کجا رسید گفت نساجی تازه از دسته 2 به دسته یک آمده بود و من تا قبل از رفتنم تیم در میانه های جدول قرار داشت !!!یکی نبود بگوید عزیز جان اگر تیم بدلیل مشکلات مالی یکی دو فصل در دسته 2 بود و تو اینو علم می کنی سالیان سال هم در سطح اول فوتبال ایران در زمانی که لیگ برتر و این جنگولک بازیها نبود حضور داشت و تنها موقعی که پای پول این چرک کف دست بجای قابلیت های فنی در فوتبال به میان آمد خرج نساجی و تیم های مشابه از بقیه بدلیل عدم حمایت مالی جدا شد .حالا بجای این چندین و چند سال حضور مقتدرانه نساجی را ول نکند و اون یکی دو سال دسته 2 رو نچسبد و بگوید که اگر من امسال نساجی را چهارم کنم هوادارا باید برایم کف بزنند و ممنون دار باشند.
یعنی می شود یک روزی ما هم بجای پسرفت های دائمی در استانمان روزی شاهد پیشرفت و رو به جلو حرکت کردن باشیم؟یعنی می شود؟
نا شناس 21 تير 1387
با احترام و یژ ه برای ناصر خان حجازی وروذ تیم نساجی مازندران را به دسته دوم لیگ پیش بینی مینمایم میگی نه نگاه کن.......
نا شناس 23 تير 1387
اين ناصر حجازي به جاي اينكه به فكر فوتبال سازي باشه بيشتر به فكر جمع آوري آبروي ريخته خودش هست. وقتي به استقلال رشت رفته بود به جاي اينكه به بازيكنان پايه توجه كنه تا تونست از بازيكنان پير و قديمي استقلال تهران استفاده كرد و آخرش هم استقلال رشت رو به دسته يك فرستاد!!! مطمئن باشيد با نساجي هم همين كار رو مي كنه
نا شناس 23 تير 1387
اين ناصر حجازي به جاي اينكه به فكر فوتبال سازي باشه بيشتر به فكر جمع آوري آبروي ريخته خودش هست. وقتي به استقلال رشت رفته بود به جاي اينكه به بازيكنان پايه توجه كنه تا تونست از بازيكنان پير و قديمي استقلال تهران استفاده كرد و آخرش هم استقلال رشت رو به دسته يك فرستاد!!! مطمئن باشيد با نساجي هم همين كار رو مي كنه
مجید 23 تير 1387
جناب آقای رحمانی
شما پول برای جذب و حفظ بازیکنای خوب قائمشهر ( و مازندران) پیدا کن، همین عمو رحیم (دست نشان) تیمو میاره لیگ برتر.
در اینکه آقای حجازی از بزرگان فوتبال ماست شکی نیست، ولی چی رو آماده کردین که بخواین از ایشون استفاده کنین؟
با اون استادیوم درب و داغون و اون زمین تمرین کارخانه شماره 3 و با بازیکنای4-5میلیونی که تازه اون پولم با هزار خون جیگر بهشون میدین میخواین چی درست شه؟
تازه گیریم با این شرایط اومدیم لیگ برتر (حالا با حجازی یا بی حجازی)، غیر از اینه که سال بعدش باید برگردیم لیگ1؟
حیف اونهمه عشق به فوتبال که تو مردم قائمشهر ( و مازندران) وجود داره اونوقت استادیومای مملکت تو کاشان، زاهدان و اراک ساخته میشه و تیمهای لیگ برتر که سر از قم و همدان و ... در میارن
نا شناس 23 تير 1387
قابل توجه : با احترام به کسانیکه چنین اظهار نظر هائی را کرده اند .
آقایان محترم شاید شما که چنین اظهار نظری نمده باشید حتی تا کنون پایتان به توپ هم نرسیده باشه ! آیا شما با کدام مدرک کارشناسی نسبت به حجازی و یا دیگر مربیانی که مورد تائید فیفا می باشند اظهار نظر می کنید.
بیائید کاری کنیم مارا مردمی قهرمان کش ندانند . مسلما کسانیکه این انتخاب را کردند شعورشان از من و شما بیشتر بوده که در هین جایگاه قرار گرفته اند .اگر روزی اینقدر من و شما لیاقت داشتیم که بتوانیم مدیر عامل باشگاهی باشیم سعی میکنیم حجازی را انتخاب نکنیم . آیا من و شما نیستیم که صرف نظر از نگه نداشتن احترام بزرگان ورزشی خود موجبات دلسردیشان را فراهم میکنیم !
هوادار نساجی 24 تير 1387
من نمی دونم کی این جمله مسخره "پاشون به توپ نخورده و یا اینکه یه عکس هم با لباس ورزشی ندارند " و بعضی ها می خوان ول کنند.با با شما هم یه چیزی شنیدید فوتبال بازی کردن مگه آپولو هوا کردن است که من و تو ما ازش سر در نیاریم.اینجور هم مدیر مدیر می کنی که فکر کردی رحمانی شاخ غول و می شکونه.ما که همه می دونیم مدیریت در کشور ما بر اساس بند پ و روابط است و نه چیز دیگه و یا اون پیرمرده و دکتر حاج پروفسور فتح ال تو تیم های عزیز دردونه علی آبادی چیکار می کنند.اونا بدتر از رحمانی.حالا اگه تو تو خودت مدیریت همچین تیم هایی رو نمی بینی از دیگران مایه نذار.
حجازی بدرد نمی خوره ه ه ه ه ه.حجازی همه فکر و ذکرش استقلاله و بس.وقتی اومد نساجی فقط مثل سابق کارش می شه مصاحبه بر علیه قلعه نوعی و هیئت مدیره استقلال و ...و به تنها چیزی که فکر نمی کنه نساجیه.
باز هم همون بهانه های کشکی پول نگرفتن بازیکنا و من باید حق و حقوق بازیکنا را بگیرم و با این پول ما مقام!!!!هفتم و بگیریم باید هورا بکشیم!!!
حالا هستیم و می بینیم.تیم ما بازیچه دست این و اون نیست که هر کس و ناکسی که از راه رسید برا اون تصمیم بگیره.
نا شناس 25 تير 1387
عشق است ناصرخان حجازي
نا شناس 29 تير 1387
بله دوست عزیز پا ی ما به توپ نخورده و پای شما ها خورده ولی باید بدانید که
د نیا ی امروز د نیا ی لحظه ها است و نه سالها و دهه ها و قرنها شاید زمانی
اقای حجا زی در تیم محمد ا ن بنگلادش و استقلال 20 سال قبل موثر بود ولی ایا در همین تیم نساجی مازندران شهر داری کرمان استقلال رشت و تهران در سالهای اخر کارنامه موفقی داشت ؟ و امروز دیگر نامها در امر مربیگری جواب
نمی دهد همچنانکه میشل پلاتینی در تیم ملی فرانسه جواب نداد و بلافاصله
کنار گذاشته شد او صا حب توپ طلایی اروپا و مرد فوتبال جهان نیز بو د........
و در جایی که موثر میتو ا نست باشد یعنی فدراسیون فوتبال اروپا قرار گرفت
اقای ناصر خان هم جایش در تشکیلات مدیریتی فوتبال ایران است و بس که
خدا میداند...........که چرا او وامثا ل او نباید باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.